mgcoisis fongoides בבקשה דחוף
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 40 זאת התשובה שקבלתי מביופסיה נאמר לי שלב 1 רק למעקב בלוטות מידי 3 חודשים.כמו כן רצו לשלוח אותי ל- ct כמעט בכל הגוף וצילום ראות.לא הסכמתי כי כל הצילומים והבדיקות האלה גם הן המון קרינה. אני דואגת למרות שאמרו לי שאין מה לדאוג. יש לי 4 ילדים ביניהם קטנים. אנא תשובה דחופה מה לעשות. אגב תמיד סבלתי מעור הורידו לי נקודות חן היה תקין אני בהירה אנא תשובה בדחיפות
מדובר על מחלה שכיחה וברוב המקרים כלל לא מסוכנת, איתה ניתן להגיע לאריכות ימים. למעשה ההתיחסות אליה היא כאל דלקת כרונית של העור והטיפול גם הוא פשוט (קרמים סטרואידלים או פוטותרפיה- טיפול ב"שיזוף מלאכותי"). לא ברור לי מדוע המליצו על CT של כל הגוף- פני לקבלת יעוץ חוזר במרפאות חוץ של אחד מבתי החולים. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון