עזרהה!!!
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 15! לפני שנתיים אני חושבת.. עברתי ניתוח להסרת שומה בזרוע העליונה.. ונשארה לי צלקת ממש מכוערת ואני מתביישת לצאת עם חולצות קצרות וגופיות. השאלה שלי אם אפשר להוציא את הצלקת ולהשאיר את האזור חלק כמו שאר העור אצלי או שזה ישאר ככה כל החיים? כי אני ממש צריכה עזרה אני לא רוצה שזה ישאר ככה.. אמרו לי שאני יכולה להוציא עם לייזר או עם משחה של קלוקוט אבל זה נורא יקר? זו הדרך היחידה או שיש עוד דרכים? תודה רבה!
לקריאה נוספת והעמקה
אני מציע כח תפני לבדיקת כירורג פלסטי שיבדוק מה ניתן לעשות. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)