הסרת נקודת חן מכף הרגל
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, רופאת עור הפנתה אותי לכירורג כדי להסיר נקודת חן בגודל 4 מ"מ בכף הרגל ("אזור פלנטרי"). הבנתי מהכירורג שהחיתוך נעשה סביב נקודת החן בצורת סירה וכי יש סיכוי לכך שתשאר צלקת שתהיה מורגשת בזמן עמידה על הרגל. רציתי לדעת: 1. האם יש דרך להמנע מצלקת כזו? 2. האם זה משנה לצורך העניין אם אלך לכירורג פלסטי או כירורג רגיל? תודה רבה, קרין
לקריאה נוספת והעמקה
1. כל הסרה של נגע בעור משאירה צלקת. אין להסיק מכך על מראה הצלקת- יתכן והיא תהיה שטוחה ולא תפריע כלל. 2. לא- תלוי במיומנות הכירורג, לא בתוארו. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)