הסרת נקודות חן אצל ד"ר אילן זמיר
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! ברצוני להתייעץ עמך... ברצוני להסיר מספר נקודות חן מהפנים והגוף,ושמעתי שישנו דוקטור ששמו אילן זמיר שמוריד נקודות חן ושומות בעזרת נוזל מיוחד,שצורב ממש לשניונת והנקודה נופלת מעצמה ובמקומה צומח עור חדש.. המחיר שלו הרבה יותר טוב בהשוואה ללייזר ולניתוחים ורציתי לשעול את דעתך מכיוון שאני נפגשת עמו בחודש הבא.. בתודה רבה לך! דורית
השיטה אינה מקובלת על אף רופא מלבדו ואינה מאושרת לשימוש במדינת ישראל. גם שומה (נקודת חן) תמימה למראה עלולה להסתיר מאחוריה סרטן עור קטלני מסוג מלנומה. גם רופא עור מומחה מאבחן בעיניו רק 60-70% מסרטני העור- ואיני בטוח שד"ר זמיר הוא רופא עור מומחה. לפיכך לדעתי (ולדעת כל רופאי העור שאני מכיר) כל שומה המוסרת מהעור מכל סיבה שהיא יש לשלוח לבדיקה פתולוגית. בשיטת ד"ר זמיר אין כל חומר לשלוח- ואם חלילה מדובר היה בסרטן העור (מלנומה) התוצאה עלולה להיות קטלנית. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
יש לי שאלת המשך. האם כאשר מורידים בלייזר העור נשלח לבדיקה?