מלנומה קרצינומה?
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. לפני כחודש הסירו לי מהחלק התחתון של הלחי קרוב לסנטר, שאת קטנה ונשלחה לביופסיה. התוצאה שהגיעה היא: " קטע עור אפור עגול בגודל 0.4 ס"מ. האבחנה ופרטים קליניים: neurofibroma nevus compound lt cheek נכתב שאפנה עם התשובה לרופא. אולם עדיין לא הצלחתי להשיג תור אליו. מבקשת לקבל הסבר על האבחנה הנ"ל. בתודה, הדרה
התשובה לא ממש ברורה לי... Compound nevus = שמה שפירה לחלוטין. Neurofibroma = גידול עורי שפיר מסוג אחר (לא שומה, אלא גידול שפיר ממקור תאי עצב). כלומר- בתשובה יש התיחסות לשני גידולים שונים... (אם כי שניהם שפירים וחלילה אינם מסוכנים). האם היו על הלחי 2 גידולים שונים? בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון