labatory result
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
HELLO DR Nir My husbend went to a doctor since he had a wound on his sholder for the last year that didnt heal. the lab result is: AGGREGATES OF BASALOID CELLS WITH HYPERCHROMATIC NUCLEI AND PERIPHERAL PALISADING.SEPARATED FROM THE SURROUNDING MUCINOUS STROMA BY ARTIFACTUAL CLEFTS MICROSCOPIC DIAGNOSIS:BASAL CELL CARCINOMA DEAR Dr Nir, we are living in Mexico and the test was made in NY .the DR have told us its cancer but not the kind,treatment etc. if you be kind to send me your review to my mail in HEBREW . Thank you in advance Me
מדובר על סרטן העור השכיח ביותר. סרטן זה ברוב מקרים אינו שולח גרורות והטיפול בו פושט מאוד- כריתת הנגע. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון