קרם אלידל
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, לפני כשבועיים הופיעו לי פצעים בפנים. רופא עור טען שיש לי אקסמה ורשם לי אלידל קרם. בעלון של התרופה רשום שבמקרים נדירים אנשים שהשתמשו בתרופה חלו בסרטן העור וזאת לאחר שימוש ממושך.שאלותי: א. למה הכוונה "שימוש ממושך"? ב. האם קיימת תרופה מתאימה אחרת שאינה עלולה לגרום לסרטן? ג. האם ניתן להדבק באקסמה וכיצד? תודה, אור
לקריאה נוספת והעמקה
א. שאלה טובה- לא ידוע מספיק. כנראה מדבר על שימוש של חודשים מרובים ואף שנים. ב. כן - אולם לכל תרופה יש תופעות לוואי. ג. אקזמה = דלקת. ישדלוקת מדבקות ויש דלקות שאינןמדבקות- תלוי בגורם לדלקת. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)