נקודות אדומות
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום דר'. אני בן 56 - בשנתיים האחרונות התחילו לגדול לי נקודות אדומות בבטן ובגב. בהתחלה היו לי 2-3 נקודות אדומות קטנות אשר הראתי אותם לרופא העור , הוא אמרי שאלו הם כלי דם ואין צורך לגעת בהם. בהמשך התחילו לצמוח לי כ-15 נקודות נוספות שהם מגרדות בהתחלה ואחרי כן מפסיק הגרד . הנקודות הראשונות גדלו בנתיים עד לקוטר של 5 מ"מ בערך. האם יש צןרך לבצע בדיקות לזיהוי של הנקודות האדומות הנ"ל או להסתפק לאבחנה של הרופא שהגוף שלי נוטה לייצר כלי דם אלה. תודה
נראה שמדובר בהמנגיומה- גידול שפיר של כל דם. רופאי העור מיומנים בזיהוים ואין כל צורך לטפל בהם. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון