נקודת חן שהוסרה וחזרה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום זאת שוב סיון לכל מי ששאל אותך שאלה ענית ולי לא אני מאוד מודאגת לפני כחצי שנה גילי כתם חום בפטמה הלכתי לרופא והוא אמר לי שזוהי שומה והמליץ לי להוריד אותה, לאחר כחודשיים היא חזרה ומאז היא רק גודלת התוצאה של בדיקה לאחר ההוצאה היתה בסדר ואאני לא יודעת מה לעשות אני לחוצה ולא יודעת אם לספר להורי כי אני מפחדתבבקשה תענה לי בהקדם
מדובר בתופעה שכיחה- שומה שפירה, שהוסרה שלא מה"שורש", חוזרת וגדלה. לא ברור לי מה יש לך לפחד לספר להוריך- את לא אשמה בשום דבר! בכל מקרה כדאי לפנות שוב לבדיקת רופא עור להעריך את טיבה של השומה החדשה / מתחדשת. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון