פצעון בתוך נקודת-חן.
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני מספר ימים החל להיות לי פצעון בתוך נקודת-חן, כנראה מתוך שינויים הורמונליים שאני עוברת לאחרונה בשל היותי בהריון שבוע 6, היום ניסיתי לחטא את האזור עם מי-פנים והפצעון התפוצץ והחל לדמם בתוך הנקודת-חן. יש לציין שהנקודה אינה חשודה וקיימת אצלי כבר שנים רבות(נרכשה בגיל ההתבגרות) היום אני בת 30. האם יש לי סיבה לחשוש? בתודה מראש, עירית.
לקריאה נוספת והעמקה
מדובר על תופעה שכיחה למדי. אם לאחר החלמת הפיצעון השומה תישאר כפי שהיתה אזי אין סיבה לדאגה. בכל שינוי שהוא בשומה יש לפנות לרופא עור לבדיקה. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)