נקודת חן (שומה)בצוואר ..
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, שמי בן ,בן 17. יש לי בצוואר ,נקודת חן בולטת,(שומה?) ,שדי מציקה לי ..קשה לי להתגלח באיזור הצוואר והיום אפילו קצת פצעתי אותה וירד טיפה דם וזה באמת שבר את גב הגמל,אז החלטתי שאני רוצה להוריד אותה. אבל יש בעיה,לפני חצי שנה הורדתי נקודת חן מהגב ,ורופא העור שלי אמר לי שבאיזור הפנים והצוואר זה רק ניתוח פלסטי ,או משהו כזה. אפשר בבקשה תשובה באיזה סוג מרפאה מורידים נקודות חן באיזור הצוואר? בנסוף,בנוגע לצלקות. בגב נשארה לי צלקת קטנה,שדי רואים אותה .. אני יודע שהצוואר הוא איזור רגיש יותר מהגב, כך שאני חושש מעניין הצלקות ! ,מה גודל הצלקת שתיהיה? האם היא תיהיה יותר בולטת? מה אפשר לעשות כדי להעלים אותה ,לפחות חלקית? תודה , בן.
את המענה לכל שאלותיך תקבל אם תפנה לכירוג פלסטי במסגרת קופת החולים. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון