הסרת נקודות חן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, האם קיים הבדל מבחינה בריאותית בין הסרה באמצעות סולקודרם לבין הסרה בלייזר? מצד אחד אני יודע שב-2 המקרים לא ניתן לשלוח את הנגע לבדיקה. מצד שני רוב הרופאים מתנגדים בנחרצות לשימוש בסולקודרם , אבל ישנם כאלה שמסירים באמצעות לייזר. האם במקרה שמסירים בסולקודרם יתכן שההסרה "תעיר" את הנגע? או שמא אין הבדל בין 2 המקרים? תודה
מבחינתי אין כל הבדל. פרט לעובדה שמספר הרופאים שאני מכיר המסירים שומה בליזר עושים זאת רק לאחר שיחת חלק ממנה לבדיקה פתולוגית. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
אוקיי תודה. שאלה נוספת, הבנתי שניתן לשלוח גלד לבדיקת ביופסיה. למה לא ניתן לשלוח את הגלד שנופל במקרה של הסרה באמצעות סולוקודרם?