דימום משומה (נקודת חן)
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד"ר, אני בן 27 ובריא בדרך כלל. בתאריך 30.07.2020 התגלחתי ופצעתי בטעות את נקודת החן שלי שנמצאת על הפנים שלי. מאז אותה פציעה, הפצע לא מפסיק לדמם למרות ששמתי עליו תחבושת/פלסטר וכן, חיטאתי ועדיין מחטא את הפצע עם polydine. מה עליי לעשות? לחכות שהפצע ייפסיק לדם לבד או שאני צריך ללכת לראות רופא כמה שיותר מהר?. תודה רבה לך. *מצורפת תמונה מיום הגילוח ותמונה עכשווית (02.07.2020)
לקריאה נוספת והעמקה
אם הדימום ימשך מעל שבוע גש בהקדם לרופא עור. אם הדימום יעצר חושב שתראה רופא עור בעוד חודש (זה יאפשר לפצי להחלים ולרופא העור לבחון את השומה)
(מספר מקשר)