נקודת חן אחרי הסרה שאלות לגבי טיפול
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, עשיתי הסרה לפני כעשרה ימיים בניתוחון בבית החולים סורוקה התפרים הם אלסטים ולכן נעלמים /נמסים לבד. אין לי זמן ללכת למרפאהכי אני בתקופת מבחנים. הפצע נראה לא טוב, היה לי מעט מוגלה ואירי שהורגתי את הפלסטר זה הפך למקשה חומה כמו שומה חדשה, במקלחת זה נפל החלק החום וכעת זה נראה כמו חור שסביבו אדמומיות. לא אמרו לי למרוח אף משחה. וזה נראה ממש לא טוב. ממש חור באף כמו הר גאש לא פעיל( בנראות ) אשמח לעצות.. וגם האם יש צורך למשחה לאחר ההחלמה למניעת צלקות ואם כן באיזה שלב .
לקריאה נוספת והעמקה