עד כמה דחוף הפנייה ואיזה כירורג כדאי להסרת נקודת חן
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר נתנזון, עד כמה דחוף הפנייה להסרת נקודת חן: הבוקר הפנתה אותי רופאת עור לכריתת נגע nevus junctional , כתבה שזה "נגע פיגמנטרי בצורה אובלית עד 0.7 סנטימטר בצבע שחור כחלחל עם גבולות ביזאריות" אמרה שהנגע "לא יפה" וכתבה שממליצה לכרות אותו. האם כדאי לפנות לכירורג כללי כמו שהופניתי. האם ישנם כירורגים שמומחים לתחום ומה ההבדל בין ייעוץ/טיפול אצלם לעומת כירורג ככלי. בבירור תורים ראיתי שבעיר מגוריי שבשרון התורים רחוקים לא לפני יולי, בת"א ניתן להשיג תורים לחודש הבא. אשמח לדעת מה סדר גודל הדחיפות- חודש-חודשיים או שניתן להמתין יותר, כששאלתי אם זה דחוף אמרה שכן אך לא כתבה. אשמח לדעת עד כמה דחוף- כדי שאדע לתאם