כתם אדום על העור עזרה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי שלום, לפני כחודש ומשהו הבחנתי פתאום בכתם אדמדם ורוד כזה עגול ממש כמו נשיכה (כמו שהיינו עושים שעון ונושכים את היד שהיינו קטנים)או כמו איקי,ממש ככה זה התיאור אפילו נראה קצת כמו כתם של פריחה,די גדול יחסית למה שמתארים כאן, הכתם על הרגל אבל בחלק שקצת מעל כף הרגל לא העצם שליד בבוהן אלא העצם הזו שבצידי הרגל אז ממש עליה .העיניין שלא היה בהתחלה כתם ואז גדל אלא פשוט ככה הופיע ונשאר ככה ללא שינוי. אני בחורה די חרדית,מה זה יכול להיות? אני יודעת שהתשובה שלך לא מחיפה רופא עור אבל אשמח לשמוע כמו מה זה נשמע לך ?
לקריאה נוספת והעמקה