כריתת שומה בממדים 0.4*0.5 בעומבי 2 ס"מ. בדופן הבטן לילד בן 3.5
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבן שלי עבר לפני שבועיים כריית שומה. להלן ממצא מיקורסקופי: compund spitz nevus with architectural atypical features. ללא מיטדות דרמליות שוליים תקינים no dermal mitoses identified. free sectioned surgical margins. האם זה מסוכן?? האם יש חשש למחלה? מזה אומר?? האם יש צורך להסיר לחלוטין?
מדובר בנגע שפיר, אבל בנגעים מסוג זה כדאי לקבל חוו"ד פתולוגית נוספת כי אלו נגעים מסובכים לאבחון. בכל מקרה הנגע הוסר בשלמותו.
שלום רב. בהמשך לשאלה. אם הנגע אכן הוסר בשלמותו. מדוע יש צורך לחוד פתולוגית נוספת? (אני הבנתי מהרופא שלאחר שקיבלו תשובת התלבטו פתולוג התלבטו האם להסיר חלקים נוספים)
כדי לדעת שאכן מדובר בנגע שפיר או ממאיר. כפי שכתבתי, רק פתולוג מאוד מנוסה יכול לאבחן נגע כזה בוודאות.