גידול נוסף שצץ לאחר מוס
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לפני כחודש עברתי ניתוח של הוצאת גידול בשיטת מוס בלחי ימין הכל תקין ועבר בשלום. לפני כשבועיים לערך התחיל לצאת לי פצע הדומה לגידול הקודם בקרבת המקום של הניתוח להוצאת הגידול הקודם. אך לא באותו מקום ממש סנטים אחד מתחת לניתוח שעשו לי. האם זה ייתכן ? איך פתאום התחילו לצוץ עוד אחד האם זה מסמן על משהו ? אולי המצב יותר גרוע ? הרופא שלי קבע לי תור בבית החולים לניתוח רגיל להוצאת הנגע בעוד חודש לערך הפעם ללא שיטת מוס . אשמח לשמוע את תשובתך ד"ר ניר
הבחלט תיתכן הופעת גידול עורי נוסף (חדש)- מאחר ומדובר על אותו איזור בגוף עם אותה חשיפה לשמש. לדעתי יש מקום לביצוע ניתוח בשיטת מוס גם הפעם. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון