נקודת חן סרטנית שהוסרה מאיזור הקלביקולה-צוואר
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר שלום רב, לפני כחודש וחצי עברתי הסרה של נקודת חן. ההסרה היתה בעיקר כי היא הפריעה לי מבחינה אסתטית. להפתעתי, הכירורג התקשר אליי ואמר שיש להסיר רקמת עור בסמוך לצלקת, כי הנקודה שהוסרה סרטנית. התור החוזר שלי לכירורג הוא רק בעוד כשבועיים. תהיתי לגבי מידת הדחיפות (זה יוצא בערך חודשיים מהסרת הנקודה ועד לתור החוזר) והאם יש צורך בבדיקות נוספות? יש לציין שרופא העור שהפכה אותי עשה בדיקה שטחית ביותר ולא בדק את כל הרשומות בגופי. הוא הפנה אותי על פי בקשתי. יש לי עוד נקודות שנראות לי חשודות (על פי הסימנים הרשומים). אני חוששת שהנקודה שהוסרה היא לא היחידה הבעייתית, וחוששת מההמתנה הארוכה לתור. מצורפת תמונה של נקודה לדוגמא שלא נבדקה, ואני חוששת לגביה. תודה רבה!
נראה כי הקובץ לא עלה. מנסה שוב
איני יכול לאבחן שומות על סמך תמונות. לגבי הדחיפות בתוק- חודשיים הם אכן זמן ארוך, אלא אם השומה (סרטן?) הוסרה בשלמות ורק נדרש ניתוח "הרחבת הכריתה". ללא כל קשר עליך לפנות בהקדם לרופא העור ולבקש בדיקה דרמוסקופית של כל השומות על גופך. אם יש לך שומות מרובות כדאי לשקול ביצוע מיפוי שומות ממוחשב.