יבלת/נקודת חן מוטרדת מאוד
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר נתנזון שלום. מצרפת תמונה של נגע שהיה על כף הרגל שלי ב2006 (אז צולמה התמונה) לא זוכרת לפני מה היה.. מתישהו לאחר שנת 2006 בביקור אצל רופא עור נאמר לי שזו יבלת וצרבו לי אותה עם חנקן היבלת לא נעלמה לגמרי נשארו כמה בליטות קטנות בצבע העור לפני שבועיים הייתי אצל רופא עור, הוא שאל אותי מה זה. בלי לחשוב אמרתי שזו יבלת שצרבו ולא נעלמה והוא צרב שוב מעולם לא חשבתי שאולי מדובר במשהו אחר, אולי נקודת חן שצריך להסיר ולשלוח לביופסיה. אציין שאני מבצעת אצלך מיפוי שומות כל שנה ומעקב חצי שנתי עכשיו אני מאוד בלחץ (בהיסטריה יש לומר) שאולי נגרם פה נזק (עוד מהפעם הראשונה שצרבו) מה עלי לעשות?
פשוט בואי לבדיקה שלי בהקדם (ללא תשלום כמובן). צרי עימי קשר 054-4901786 ונתאם.