עקיצה שהפכה לנקודה שחורה ??!!
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני כשלושה שבועות החל אצלי גירוד מקומי בבטן באיזור הצלע אשר נראה כמו עקיצה סטנדרטית מאוד מאוד מגרדת. העקיצה המשיכה לגרד במשך ימים רבים והאיזור כולו הפך לורוד כמו פריחה בקוטר של 3-4 ס"מ. והפריחה המשיכה לגרד. השתדלתי לא לגעת ולא לגרד ולשם כך אפילו שמתי פלסטר כדי שלא אתפתה לגרד את האזור. לפני שלוש ימים שמתי לב שצמחה לי שם שומה שחורה. חשבתי שזה גלד שנוצר אולי מכך שגרדתי אבל לא גירדתי וזה לא גלד . זה כאילו יצאה לי שם שומה שחורה והיא היתה הגורם לגרד ולא להיפך. היתכן דבר כזה ?
לקריאה נוספת והעמקה