מודאגת...
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר נתנזון שלום, אני נמצאת במעקב במרפאתך וגם מבצעת מיפוי שומות. ודווקא הייתי אצלך לפני כשבועיים. היום הייתי אצל רופא עור של הקופה וכדרך אגב שאלתי על נקודת חן שנמצאת בגבי (בגלל שיש לה שני צבעים) מדובר על נקודה שאינה חדשה ואחכ השוותי לצילומים ועל פניו לא נראה שחל שינוי (כמה שניתן לראות) הוא אמר שכדאי להסירה ולא לקחת סיכון. אני מאוד בלחץ ממה שהוא כתב בהפניה - "שומה על הכתף השמאלית - שני צבעים. וסימן בולוניה חיובי בדרמוסקופיה" מה זה סימן בולוניה?? אני בפאניקה..למרות ששאלתי אותו על רמת הדחיפות בהסרתה אמר שאין זה מאוד דחוף..את מה שרשם בסיכום ראיתי רק אחרי שיצאתי תמונה - https://s2.postimg.org/etet20c7d/image.jpg
אין כל סיבה לפאניקה. בואי לבדיקה חוזרת (כמובן ללא כל עלות) ואוכל להתיחס לאחר בדיקה דרמוסקופית.