כתם על הציפורן, לחוצה נורא
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר נתנזון שלום, לפני כחודשיים הייתי אצלך לבדיקת שומות שיגרתית. באותו היום הייתי עם לק על הציפורניים ברגליים. רק אחכ נזכרתי שיש לי משהו על הבוהן ושכחתי להראות. רופא אחר בזמנו אמר לי שזו פטריה, אבל אני מאוד בלחץ. הרופא אמר לי לבצע דגימה אבל צריכה להמתין 21 יום כי עד עכשיו שמתי לק שרופא אחר נתן ..אני בהיסטריה במה מדובר? מצרפת תמונה
אין סיבה ללחץת לרוב לא מדובר בבעיה רצינית. אם תרצי בואי לבדיקה של הציפורן במרפאתי (כמובן ללא תשלום).
תודה, אצור קשר עם המרפאה ואגיע בהקדם אגב מנסה להעלות את התמונה פעם נוספת..אני רואה שהיא לא מוצגת בהודעה הראשונה
מנסה שוב להעלות תמונה- https://postimg.org/image/5yebnx1ol/26c154d2/