נקודת חן שהוסרה לפני שנתיים וחזרה
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב לפני כשנתיים הסירו לי נרודת חן מהגב והיא לא הייתה תקינה וכעבור שנה היא חזרה וכעת רק אחרי שנה מאז שחזרה א י הוחכת להסיר אותה שוב האם זה מסוכן?? כמו כן היא חזרה ונהייה לי קלואיד במקום בגלל ההסרה והנקודה יושבת עליו ( קודם לא היה קלאויד) האם יש דרך להסירה בלי שיכאב ובלי שייצא שוב קלואיד
לקריאה נוספת והעמקה
מה הכוונה ב"נקודת חן לא תקינה"? אם היתה מלנומה צריך להסיר את הנגע שחזר בדחיפות. אם לא היתה מלנומה אז לא חייבים להסיר (אלא אם רופא עור בדק והחליט על ההסרה). אין דרך להסיר קלואיד ללא ניתוח. לצערי קיים סיכוי סביר שבמקום יחזור קלואיד חדש- זוהי תכונה של העור שלך.
(מספר מקשר)