הורידו לי 2 שומות חשודות ושלחו לביופסיה. שומה אחת
דיון מתוך פורום סרטן העור ונקודות חן (שומות)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שומה אחת בגודל 5-6 מ"מ הוגדרה כטרום-סרטנית. בדוח הפתולוג כתוב: Severe Congenital melanocytic nevus האם תוכל לחוות דעתך? מה המשך הטיפול במקרה כזה ועד כמה זה רציני? המצב ממש מפחיד אותי. אני בת 36. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
התשובה הפתולוגית מאוד מוזרה וטרם נתקלתי בתשובה כזו... היא מציינת שומה שפירה מולדת אולם התואר "severe" (חמור) לא מתאים לתיאור. אםנ תעלם מתואר זה אזי אין כל צורך בהמשך טיפול. בריאות שלמה ד"ר ניר נתנזון
(מספר מקשר)
ומדוע הרופאה רוצה להוריד עוד שוליים מסביב ולשלוח לעוד ביופסיה?