hydroprogesteron זריקה. דחוף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בהריון ראשון אחרי 7 סבבי ivf. עם אנדומטריוזיס קשה ברקע אחרי ניתוחים. סביב שבוע 13 החלו לי הפרשות חומות מרובות, בהמשך התגלתה פטריה ובין לבין המשיכו הפרשות חומות ורודות לסירוגין לאחר קצת מאמץ )במנוחה הן מפסיקות( והשבוע יצא ממני כמויות של הפרשות ורודות עם טיפות של דם ובנוסף מן מוגלה לבנה מעורבת בורוד ואדום עם ריח של מחזור..עכשיו כבר שלושה ימים אחרי אין זכר לא להפרשות חומות ולא לורודות הכל נירגע אני כל הזמן במיטה במנוחה מאז ההתגברות. הרופאים במרפאה לסיכון רשמו לי hydroprogesterone להזרקה 250מג אחת לשבוע )אני שבוע 16 4בערך.עד לשבוע 22) לא ביצעו לי בדיקות דם של הורמונים..הבנתי מהעלון שזה עלןל לפגוע בארבעה חודשים ראשונים בעובר. לא כדאי לקחת את זה מאוחר יותר? ולמה הזריקה הזו טובה במקרה שלי? והאם יש תןפעות המשפיעות על ההריון ותופעות לוואי בכלל? תודה