פיורגון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ום, התלנו את הגירוי לצורך הזרעה עם מינון נמוך. אני בעלת שחלות פוליציסטיות. לאחר כשבועיים שהגירוי לא הביא לגדילה של זקיקים הרופא העלה את המינון. מה שהביא שהם הגיעו לגודל של 22 ממ תוך 3 יום. 1.האם גירוי יתר עם פיורגון אשר גרם לזקיקים לגדול ב 4 ממ כל יום יכול להשפיע על איכות הביציות? היום שבועיים אחרי ההזרעה הבטא יצא 17 ופרוגסטרון היה נמוך (לא נאמר על ידי האחות כמה). חשוב לי לציין שהזרקתי הורמון hcg 10 אלף (לא אוביטרל) לפני 15 יום. 2.האם יתכן ואלה שאריות ההורמון hcg שעוד לא יצא מהגוף? מודה
לקריאה נוספת והעמקה