מעקב זקיקים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
פרופ יקר, שאלה בנושא מעקב זקיקים. לפני כן קצת רקע; בת 37.6 מאובחנת ברזרבה שחלתית נמוכה. לקראת טיפול חמישי. ביום הראשון למעקב זקיקים נצפו 9 זקיקים קטנים. ביום הרביעי התחלתי עם מנופור 375 למשך שלושה ימים ( עד עכשיו תמיד קיבלתי 300 מנופור) לא יודעת למה הועלה המינון. בסופו של דבר רק שני זקיקים גדלו והיתר שנצפו במעקבים בהמשך עדיין קטנים. במהלך המעקב גדלו שני זקיקים ל 16 ו 17 והחתלתי גם אורגלוטרן. שאלתי: האם הגיוני שמתוך תשעה זקיקים רק שניים יגדלו? ואם יש רזרבה שחלתית נמוכה, איך נצפים תשעה זקיקים? התחלתי גם dhea לפני חודש. אודה על תשובתך.
לא כל זקיק בשחלה ימשיך להתפתח כך שיכיל ביצית בשלה, בייחוד בקרב נשים עם רזרבה שחלתית נמוכה.
האם תשעה זקיקים ברזרבה שחלתית נמוכה הם תוצאה של dhea? האם יש בכלל חשיבות למספר הזה במעקב הראשון?