מעט מבולבלת סליחה על האורך
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נשואה שנתיים ללא ילדים לפני כשנה הריון חוץ רחמי שהסתיים במטוטרקסט. מחזורים ארוכים (חודש וחצי - חודשיים). הרופאה שלי אמרה לי שבגלל שהמחזורים שלי ארוכים וגם חצוצרה אחת חולה (?) לא היו לי הרבה הזדמנויות להרות כי כדי להרות אני חייבת שהביוץ יהיה מהצד הבריא. היא המליצה לי על איקקלומין ואוביטרל. שאלותי: א. האם התאוריה בדבר החצוצרות נכונה? ב. האם לא נהוג לבדוק קודם כל מעקב זקיקים ללא תרופות ורק אחר כך לתת איקקלומין? ג. אם אחרי הריון חוץ רחמי לא כדאי להרות מאותו צד, במה מתבטא זה שהזריקה מטוטרקסט מצילה את החצוצרה? סליחה על האורך ותודה מראש
1. יתכן שמכון, אבל בלי צילום רחם קשה לדעת מה מצב החצוצרה. 2. זו אפשרות מקובלת. 3. כאמור רק בצילום רחם ניתן לדעת האם המטוטרקסט אפשר לחצורצרה להחלים.