סקירה שלישית
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בת 26 הריון שני ivf icsi שבוע 26 עד כה כל הבדיקות תקינות... מלבד השקיפות שקצת מטרידה אותי עד עכשיו יצא 2.1 בבדיקת אולטרסאונד והשקלול עם הגיל והבדיקות דם1:670 השאלה האם מומלץ לעשות את בדיקת הverifi והאם כדאי לבצע סקירה שלישית??
לקריאה נוספת והעמקה
בדיקות דם כמו ה- VERIFY הרבה יותר מהימנות בשלילת בעיות כרומוזומליות כמו תסמונת דאון בהשוואה לבדיקות הסקר המקובלות כמו שקיפות עורפית. ברור שבגילך רמת הסיכון הבסיסי לא גבוהה. בסקירה השלישית ניתן להדגים טוב יותר את האנטומיה של המוח והלב. הרופא המטפל יוכל ליעץ לך באופן פרטני.
(מספר מקשר)