קצת (הרבה!!) לחוצה..
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי פרופ, שוב אני מאושפזת...שבוע 30 פלוס 1 עם תאומים. טוקו צירים בבוקר הראה שני צירים כל 10 דק לאחר מתן אינפוזיה וטיפול בפריזולט שוב לאחר 5 שעות ניטור שיצא תקין ללא צירים. צוואר הרחם 30 ממ ובלחץ 22 ממ, פתיחה של חצי אצבע ו80% מחוק. קיבלתי צלסטון פעמיים בשבוע 28 וכעת שוב קיבלתי ומחר שוב. ברשותך: 1. מה הסיכויים של עוברים לשרוד בשבוע זה ולהיות בריאים ושלמים? 2. הרופאים אומרים שעליי לסחוב לפחות עד שבוע 34 כי אז לא עוצרים לידה - זא שהעוברים בשלים ממש בשבוע זה? 3. כמה זמן צריך להיות בפגיה אם חלילה מתאכזת לידה בשבוע כזה? 4. לפי דעתך המקצועית ומהנסיון העשיר והרב שלך, עם הנתונים שלי , כמה אצליח לסחוב? תודה רבה רבה על הכל!!!