איקקלומין
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בת 32. המחזור שלי אף פעם לא היה סדיר בלשון המעטה, מגיע פעם בכמה חודשים. ניסיתי להיכנס להריון במשך כמעט שנה שהיו בה רק 4 מחזורים. כל התקופה עשיתי בדיקות ביוץ ביתיות שהיו שליליות. קיבלתי איקקלומין ונקלטתי להריון בפעם הראשונה (ללא מעקב זקיקים וללא תוספות). בשעה טובה ילדתי לפני חמישה חודשים, לא הנקתי. קיבלתי מחזור אחריי חודש, המחזור הבא הגיע רק חודשיים אחריי המחזור הקודם ומאז לא קיבלתי מחזור. מהמחזור הראשון אני עושה בדיקות ביוץ ביתיות והכל שלילי. מאד רוצה הריון נוסף. כמה זמן צריך לחכות כדיי לקבל שוב איקקלומין להסדרת ביוץ ומחזור? האם חייבים לנסות שנה להיכנס להריון בשביל לקבל שוב איקקלומין? תודה רבה!
את לא חייבת להמתין, רק תזכרי שטיפול עם איקקלומין מעלה את הסיכוי להיריון תאומים פי עשר.