הערכת משקל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בהריון תאומים, שבוע 26 2. הייתי היום בהערכת משקל ולהלן התוצאות: עובר 1: מיקום השק - שמאלי, תחתון מנח - אורכי מצג - ראש כיס נוזל מקסימאלי - 5.6 סמ הערכת משקל - 930 גרם, אחוזון 65 עובר 2: מיקום השק - ימני, עליון מנח - רחבי מצג - כתף כיס נוזל מקסימאלי - 6 סמ הערכת משקל - 1010 גרם, אחוזון 80 להלן שאלותיי: 1. האם המשקל של העוברים תקין בשלב זה? 2. האם אחוזון 65 ו - 80, זה תקין? 3. הרופא קצת הפחיד אותי שאמר לי שעובר 2 יושב בצורה קצת חריגה. יש לציין שאני ממש סובלת מכאבים חזקים ולחצים בצד ימין וכנראה שזאת הסיבה. האם זה מצריך מעקב/השגחה/אשפוז? או שפשוט זה התנוחה של העובר וזה תקין? 4. האם בשלב זה, הם עוד יכולים להתהפך? 5. לפי דעתך המקצועית, אפשר ללדת רגיל או שעדיף קיסרי וזהו..? תודה רבה רבה רבה על הסבלנות והתשובות! יום נעים.
1. קצת גדולים. 2. קצת גדול. 3. מצריך מעקב. 4. כן. 5. קשה לדעת מבלי לבדוק אותך, אבל אם העובר הראשון במצג ראש, אז כנראה שכן.