דחוף
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי פרופ, בהמשך לשאלותיי: שבוע 22+3 עם תאומים. לפניי כשבועיים בערך עקב כאבים במשפעה הלכתי לבית חולים ונכנסתי לשרותים ושלשלתי שם ) סליחה על התאור מראש) והנחתי כי בגלל שאני בלחץ זה קרה. לאחר שבוע, מוצש שעבר שוב פעם נכנסתי לשרותים ושלשלתי... יבר שוב שבוע ומוצש שוב קרה והיום לפניי שעה שוב קרה לי. יש לציין שזה קורה אחת לשבוע בערך ועכשיו היה במוצש והיום. אני ללא חופ או מחלה כלשהי. 1. ממה זה יכול לנבוע? 2. איזו בדיקה עושים במצב כזה? 3. השאלה הכי חשובה - האם חלילה וחס זה יכול לפגוע בעוברים שלי? תודה מראש!!
לקריאה נוספת והעמקה