שאלה שדע מטרידה אותי
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הריון תאומים, שבוע 14. בעבר רופא אחד אמר לי שיש לי חשש לרחם דו קרני...וגם טכנאית שראתה מחיצה קטנה. מאז עברתי הרבה א.ס ע"י הרבה רופאים גם בשל הפלה להבדיל שהסתיימה בשבוע 6 ובדקו את הרחם וכולם אמרו פה אחד שהרחם רגיל ... עכשיו אני קצת חוששת.....ברור לי שרק בבדיקת הסטרוסקופיה או צילום רחם ניתן לדעת בוודאות, אבל האם שהרופא בדק אותי זה היה מכשיר ממש מעולה ואמר שהרחם רגיל לחלוטין ואין סימנים שונים והוא רק אחורי... מה אעשה עכשיו בשביל להיות רגועה? הייתי גם בשקיפות ולא ציינו משהו שונה...
זה מבנה נפוץ של הרחם, שנובע מזה שהרחם הוא תולדה של התאחות של שני רחמים בזמן החיים העובריים ועל כן כנראה חסר משמעות בשלב זה.
לא הבנתי מדוע זה לא חשוב בשלב זה? האם בשלב יותר מאוחר תהיה משמעות?