הריון בסיכון
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא הבנתי למה חשוב בהריון תאומים ללכת לרופא הריון בסיכון דווקא? אני מבינה שיש מקרים חריגים אבל השאלה היא אם רופא הנשים שלי לא יידע לאבחן אותם? יש מעקב יותר תכוף מבהריונות רגילים? ואם כבר ללכת לרופא/מרפאה של הריון בסיכון, מישהי יודעת איך זה עובד במכבי? יש רופאים לזה? (אשמח להמלצות לרופאים כאלה באזור המרכז/שרון).
היריון תאומים הוא הריון בסיכון גבוה גם מבחינת ההתפתחות התקינה של העוברים ובעיקר בגלל החשש מלידה מוקדמת -- שמחייב מעקב תכוף יותר על מנת לאפשר אבחון מוקדם של צירים מוקדמים, התקצרות צוואר הרחם וכו'. יש רופאים במכבי שערוכים לבדיקות אולטראסאונד תכופות וביצוע מוניטורים במרפאה, אך רבים לא. למכבי יש מערך של מרפאות היריון בסיכון גבוה.
להיות ממש תכוף? כי הרופא אומר לי לבוא רק פעם בחודש. זה רחוק מלהיות תכוף. מתי המעקב תכוף? תודה