מטומה בהריון תאומים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 10 3 בהריון תאומים ivf-icsi... לפני שבוע בשבוע ה9 בדיוק התחיל לי דימום ליום אחד אפילו פחות מיום ואחר כך הפך להיות הכתמות חומות למשך שלושה ימים ונעלם..והלכתי למיון בדקו גודל ודופק לשניהם והיה תקין.. ביום ראשון האחרון ז"א אחרי שבוע מהדימום הראשון התחיל לי עוד פעם דימום ממש כמו מחזור.. הלכתי למיון ובדקו שני העוברים והם בסדר וצוואר רחם סגור וארוך.. אבל בצילום ראו שיש מטומה כ 15מ"מ מעל הפה הפנימי.. אמרו לי שבדרך כלל הגוף סופג אותה ולפעמים זה עושה בעיות.. והדימום נמשך ליום שלם ואחר כך להכתמות חומות ויום לאחר כך ירדו כמה טיפות של דם אדום והפכו עוד פעם להכתמות חומות.. אני בת 26.6 ואצלי הכל היה תקין לפני השאיבה צילום רחם ובדיקת פאפ.. ונקלטתי מה ivf הראשון שני עוברים בני 8 תאים שהיו טובים מאוד.. ולוקחת תמיכה 3 אינדומטרין ו1 פרוגנובה.. מה זאת המטומה והאם היא מסוכנת במצב שלי? מה צריך לעשות עכשיו? מפחדת לאבד את ההריון שלי.. עזרה בבקשה ותודה לכם מראש