פרוגסטרון גבוה בתחילת מחזור
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בעלת רזרבה שחלתית נמוכה. בסבב הקודם קיבלתי קרינון והתחיל לי דימום של מחזור אחרי 13 יום. ביום ה-14 היה בעצם הדימום המסיבי. בבדיקת דם ביום ה-14 הפרוגסטרון היה גבוה 12.4. ייחסנו את זה לקרינון. האסטרדיול היה קטן מ-100. למחרת עשיתי בדיקת AFC ובהתאם לרמת האסטרדיול הטכנאית מצאה בקושי שני זקיקים. בסבבים קודמים היו בעיות של תגובה אבל תמיד היו "מספר זקיקים קטנים" בתחילת הסבב. האם יכול להיות שזה לא מחזור אלא דימום טרום ויסתי? (מסיבי?) האם הרמה של הפרוגסטרון יכולה לגרום לעיכוב בגיוס הזקיקים? אני צריכה להתחיל סבב אבל חוששת לקחת גונאל היום, שזה כביכול היום השלישי, אבל אולי לא?
יכול להיות שזה לא מחזור אלא דימום טרום ויסתי, אבל זה לא מאד סביר. הרמה של הפרוגסטרון לא יכולה בד"כ לגרום לעיכוב בגיוס הזקיקים. לא כדאי להתחיל את הזריקות עם רמת הפרוגסטרון גבוהה.