אוביטרל וכאבים עזים
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
במחזור טיפול של גונאל אף 225, 4 ימים אחרונים למחזור גם צטרוטייד. בהדרגה התנפחה הבטןעד לגודל של מיני כדורגל. זמן לא ארוך לראחר שהזרקתי את האוביטרל הסיוט התחיל. בטן הלכה והתנחה יותרויותר, גם החזה, כאבים עזים, דפיקות לב ומידי פעם קשיי נשימה. במיון אמרו גירוי יתר שחלתי קל, ויעצו לי לא לבצע החזרה. הרופא המטפל אמר שזה נחשב נורמלי, כי כמעט ואין נוזל בדוגלס וכן לבצע את ההחזרה. כולי כואבת, אני מרגישה שמאז שהגוף שלי בא במגע עם האוביטרל אני בתוך סיוט מתמשך. עצתך? מתי זה עובר? מתץי הנפיחות תרד? האם זה בטוח לבצע החזרה? כולי כואב
לקריאה נוספת והעמקה