הפלות חוזרות

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

20/10/2013 | 07:44 | מאת: מיואשת

בשנה וחצי האחרונות 4 הפלות- אחת בוששת-הראשונה - שבוע 10- ועברתי גרידה, השניה שבוע 7- ציצוטק ו2 הטבעיות)+ הריונות כימיים נוספים. בכל ההריונות הבטא עולה עד שהיא מתחילה לדשדש ומתחילה לרדת-> לאח שהבטא יורדת -> דימום. עברתי 2 קיסריים, אבל עשו לי היסטרוסקופיה אבחנתית אחרי 2 הפלות והיא יציאה תקינה לאחר 4 הפלות: בדיקת קרישיות מורחבת תקינה מעקב רירית- הרירית לא אדיאילית (6 וקצת ביום הביוץ ) אבל גם לא מספיק גרועה כדי לגרום לי להפלות והריונות כימיים (לפי מה שקראתי ברשת) צילום רחם לאחרונה- תקין בדיקת נוגדנים עצמיים- תקין( אולי צריך להרחיב? עשיתי כמה בדיקות נוגדנים שיצאו תקינות) פרופיל הורמונאלי +בדיקות הורמונאליות- תקינות יש לי פגישה עם יועץ גנטי בעוד חודשיים - יש לי 2 ילדים בריאים- האם יש מצב שיש בעיה גנטית? אולי הביציות שלי לא בסדר?(אני בת 37) אני כבר מיואשת אין אפילו כיוון. .. מה עושים הלאה? יש רעיון? תודה מראש

לקריאה נוספת והעמקה

הרקע למרבית ההפלות באמת נובע מהאיכות הגנטית של העוברים. טיפולי פריון ואפילו טיפולי הפריה עם אבחון גנטי של העוברים יכולים לסייע לך להרות.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית