לגבי דקפפטיל
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני מזה כשבועיים וחצי מזריקה מנופור מולטידוז ( נמצאת בטיפולי הזרעות - שזו הפעם הראשונה שאני מזריקה , הטיפולים הקודמים היו עם איקקלומין ) וכמובן מעקב זקיקים וא.ס - בבדיקה האחרונה אצל הרופא הe2 עלה מאוד (2800) ובא.ס נמצאו 2 זקיקים בגודל 18 ועוד כמה קטנים יותר ( בגודל 13/14) , הרופא נתן לי לבחור בכמה אופציות להמשך של הטיפול - 1) לוותר על הסבב ולהתחיל מחדש- שזה ממש לא בא בחםשבון 2) להזריק אוביטרל לביוץ אבל יש מצב שיסבול מגירוי יתר3) והאופציה השלישית שהוא תומך והמליץ לי עליה להזריק דקא כפול 2 גם לדיכוי וגם לביוץ( מה שעשיתי היום בבוקר) אבל הסביר לי שעקב הזריקה יש ירידה חדה בהורמונים מה שמקטין את הסיכויים לכניסה להריון . כמובן שהקשבתי לרופא. , ובחרתי את האופציה השלישית - האם הרסתי לעצמי את הסיכויים בטיפול הזה ? אם אקח תמיכה נכונה אחרי ההזרעה יש סיכויי? ( הרירית שלי בבדיקה האחרונה הייתה בסביבות 10-11) תודה רבה ושבת שלום