בת 38 לא נקלטת
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
38 +1בקיסרי-4 שנים,גרידה מרצון שבוע 13 לפני שנה עקב תסמונת דאון,כשנה מנסים.הכל תקין-הורמונלי,הדבקות,מעקבזקיקים,גנטי,זרע, שלב הבא -צילום רחם ביוד והפניה למרפאת פריון, בפעמים הקודמות מפעם אחת נקלטתי...1. האם יתכן מהגרידה לאוו דווקא מהקיסרי? 2.ידוע לי שצילום יוד הוא בנוסף טיפול למה שסתום,ומיד לאחריו ניתן לאחר יחסים להיקלט. בעלי טס ולא יהיה בימים "הטובים" (לאחר היוד) האם מומלץ לחכות עוד חודש ולבצע צילום רחם יוד , או ממילא יפתח משהו שנסתם ויפתח בכל מקרה מעתה והלאה? תודה
סביר להניח שאם יש באמת תועלת "טיפולית" בצילום הרחם, הרי שהיא נמשכת כנראה יותר מחודש אחד.