איכות ביציות\עוברים\זרע
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלת שחלה פוליסטית בטפול IVF ראשון בת 41 היה גירוי שחלתי קבלתי דקפפטידיל הוצאו 19 ביציות רק 7 הופרו הזרע מהתורם מבנק הזרע היה אחרי טפול מעט זרע בתנועה לכן נעשה על 16 ICSI נכתב איכות זרע ירודה הוחזרו 2 ביום ג 8 תאים ללא שברים שלא נקלטו, נשארו 2 עם 8 תאים 10% שברים 2 עם 6 תאים% 10 אחוז ו 1- עם 8 תאים 15 אחוז מתכננת להחזיר 4 עוברים החודש השאלות 1האם אלו עוברים מספיק טובים 2 הטובים ביותר לא השתרשו 2 האם כדאי להליף זרע בגלל מעוט תנועה אם אצטרך IVF נוסף 3מה עדיף להחזיר 6 תאים עם 10 % אר 8 תאים 15% 4 סהכ היו לי יותר מ50 ביציות עברתי טפול קצר עם GONAL F IMONUPUR I CETROTIDE התחלתי עם 225 GONAL F האם מנון של 150 יתן פחות סיכוי לגירוי שחלתי ועדיין איכות ביציות\ עוברים תהיה טובה
1. מקווה שכן. 2. את יכולה לשקול את זה, אבל נראה שהיו הפריות תקינות. 3. את העובר שהאמבריולוגית סבורה שהוא יפה יותר. 4. יתכן.