שואלת שוב שאלה שלא נענתה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בטיפולי ה IVF שעברתי, נאמר לי תמיד ע"י כל הרופאים שביצעו את ההחזרות, שיש לי מדרגה (ברחם??) ,ולכן תמיד היה קשה להם להחזיר את העוברים. אגב את ההחזרה האחרונה ביצעתי אצלך באסותא וגם אתה אמרת שאכן יש מדרגה שקשה לעבור אותה. אמנם בסוף תמיד הצליחו בדרך הרגילה אבל באמצעות צנתר מיוחד ועזרה של האחיות, כך גם בטיפול האחרון אצלך. כעת נתבשרתי שנקלטתי ואני תוהה, במידה והכל יהיה בסדר ואגיע ללידה, האם עובדה זו עלולה להוות מכשול ולגרום לי מראש להעדיף ניתוח קיסרי מחשש שהעובר לא יצליח לצאת או יקלע למצוקה? יש לציין שבעבר עברתי ניתוח קיסרי אחד אך זאת מבחירה שלי(כי היו תאומים) ודווקא הפעם הזו בא לי לחוות לידה רגילה. תודה