טיפול הורמונאלי-להזרעה ראשונה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר זיידמן - כאמור בת 41 עם FSH 9.80 וכלל פרופיל הורמונלי תקין . לעולם לא ניסיתי להרות . היום למרות ההמלצה של הרופאה להתחיל בטיפולי IVF ולדלג על ההזרעה - החלטנו להתחיל קודם ב הזרעה ..לנסות .. .אגב עם זרע טוב מאוד.. והשבחה כמובן . האם זריקת אוביטרל (הבנתי שחד פעמית-לפני ההזרעה) - זה הדבר היחיד לחיזוק הסיכוי להריון מהזרעה תוך ריחמית ? .. האם זה מספיק ?.. (הכוונה לפני ההזרעה..) . האם האוביטרל גורם לריבוי הזקיקים ? או שבהזרעה אין טעם לתרופה לריבוי זקיקים כמו בIVF ?.. שוב.. ממש תודה.. אני פשוט לחוצה קצת להצלחת הטיפול ..
האוביטרל לא גורם לריבוי זקיקים. בגילך הגיוני לתת תרופות להשראת ביוץ לפני ההזרעה ועוד יותר הגיוני לעבור להפריה.