שאלות כלליות בנושא IVF
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 35 חיה בארה״ב לאחר ארבעה ניסונות כושלים של IUI, התחתתי תהליך שלIVF לאחר הוצאת 20 ביציות, בתום הבדיקה הגנטית נשארו 3 עוברים, האם זה הגיוני? בנוסף הרופא ממליץ לערוך סבב נוסף של הוצאת ביציות לפני הזרעה על מנת שיהיה מצבור גדול יותר של עוברים, הגיוני ?
לקריאה נוספת והעמקה
הבדיקות הגנטיות מאבדות לא מעט עוברים, בגלל בעיות טכניות ובשל תוצאות בעלות משמעות לא חד משמעית. נחמד שיהיה לך מצבור של עוברים, בהנחה שההוצאה הכספית לא מפריעה לך.
(מספר מקשר)
בתחילת התהליך עברתי הליך של הסרת פוליפ. האם יש צורך לבדוק האם ישנו עוד פוליפ בעקבות ה IVF בתרם החזרת העוברים ?
פרופ' זיידמן דניאל