בחירת טיפולי פוריות

דיון מתוך פורום  פריון האישה והפריה חוץ גופית

04/10/2018 | 13:10 | מאת: אורי

אני בת 40 .ברקע לידות ספונטניות תקינות האחרונה הסתיימה מסיבה לא ידועה(החשד הוא לקרישתיות) בשבוע 35 לפני 4 חודשים. ניסינו כבר שני מחזורים להכנס להריון ללא הצלחה. פרופיל הורמונלי תקין ומעקב זקיקים גם( יש אומנם רק זקיק אחד מידי חודש) אבל השלב הלוטאלי תקין. הופנינו למרפאת פוריות.הרופא טען שבגיל 40 מתחילים ישר מivf .האם זאת באמת הדרך המומלצת עם הסיכויים הטובים לכניסה להריון? אני קצת חוששת מכל ההתערבות ההורמונלית שכן בעבר נטלתי כמה חודשים גלולות והם גרמו לי להתקפי מיגרנה קשים ברמה יומיומית.החלפנו סוגים אפילו זה עם הפרןגסטרון בלבד גרם לי . עד שהרופא אמר שלא אקח גלולות. האם לא ניתן לבצע טיפול על בסיס הביוץ הטבעי שלי? (אסטרודיול 1500 לפני ביוץ פרוגסטרון אחריו סביב 38 טבעי) .הרופא ביטל את חששותיי.לכן פונה אלייך כאן לדיעה נוספת.תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

ניתן לבצע טיפול על בסיס הביוץ הטבעי שלך, אך יש גם יתרונות להורמונים.

04/10/2018 | 18:44 | מאת: אורי

תןדה.אשמח לשמוע את היתרונות והאם סטטיסטית זה משפר את הסיכוי לכניסה להריון? נתבקשתי לעשןת צילום רחם אבל גיליתי שזה עם הזרקת יוד ואני אלרגית.האם יש תחליף? האם היסטרוסקופיה מחליפה צילום רחם או לחילופין האם אפשר לבצע צילום רחם ללא יוד. נקבע לי תור לצילום יום לפני הביוץ המשוער עוד שבוע. האם אין בעיה אחרי הבדיקה לקיים יחסים ?

סטטיסטית הורמונים מעלים את מספר הזקיקים הבשלים ומשפרים את הסיכוי לכניסה להריון. אפשר לעשות הידרוסונוגרפיה כתחליף לצילום רחם להערכת מצב החצוצרות.

מנהל פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית