תוצאות היסטורוסקופיה
דיון מתוך פורום פריון האישה והפריה חוץ גופית
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. בעברי עשיתי צילום רחם בשל אי פריון לא מוסבר ויותר מאוחר היסטרוסקופיה אבחנתית בשל רירית מעובה . בתוצאות שתי הבדיקות נראה חלל רחם תקין.ב”ה מאז נולדו לי שתי בנות. לאחר הלידה השניה עשו לי היסטרסקופיה נוספת מאחר והצילום אולטראסאונד לאחר לידה הראה שאריות שיליה.בבדיקה לא נמצאו שאריות שיליה אבל הרופא רשם חלל רחם לא תקין.רושם למחיצה קטנה ( ללא צורך בהתערבות). לאחר מכן נכנסתי להריון שלישי והפלתי בשבוע שמיני לאחר שדופק עוברי הפסיק לעובר. שאלותי: 1.האם יש קשר בין הממצא הנ”ל להפלה?האם יתכן שזו הידבקות? 2.האם יתכן שזו אכן מחיצה למרות שבצילומים בעבר לא ראו אותה? תודה רבה.