טיפול בקרע מלא ברצועה הצולבת

דיון מתוך פורום  פיזיותרפיה

08/08/2018 | 03:00 | מאת: יוחאי

יש לי קרע מלא בacl לאחר אבחון בmri ללא נזק בשאר הברך( למיניסקוס, גידים וסחוס) אני בן 27 ומתאמן על בסיס קבוע בחדר כושר בהרמת משקולות על בסיס תרגילי כוח של דדליפט וסקוואט התחלתי שיקום בפיזיותרפיה מיד לאחר הפציעה והיום כשבועיים לאחר יש כבר שיפור ניכר אני הולך כמעט ללא צליעה, מכופף את הברך עד הסוף ובכללי מרגיש שיפור השאלה לגבי ניתוח שחזור רצועה יש מידע מחקרי לגבי תפקוד הברך עוד כעשרים שלושים שנים לגבי תפקוד ללא acl בהתחשב שאמשיך באורח חיים ספורטיבי ללא ספורט שמערב תנועות סיבוביות וכו?

לקריאה נוספת והעמקה

יוחאי שלום יש לא מעט מאמרים שמראים כי שיקום שמרני יעיל לא פחות ולפעמים גם יותר משיקום ניתוחי, גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. כמובן שאני מדברת על שיקום רציני וארוך טווח שנמדד בחודשים, לא בשבועות. מתייחס גם ליכולת לבצע ספורט. אם תרצה אשלח לך מאמרים. בברכה יעל

08/08/2018 | 13:40 | מאת: יוחאי

כן אשמח לקרוא תודה רבה

1. Nonsurgical or Surgical Treatment of ACL Injuries: Knee Function, Sports Participation, and Knee Reinjury The Delaware-Oslo ACL Cohort Study 2. Anterior Cruciate Ligament Injury—Who Succeeds Without Reconstructive Surgery? The Delaware-Oslo ACL Cohort Study 3. The long-term consequence of anterior cruciate ligament and meniscus injuries: osteoarthritis.

מנהלי פורום פיזיותרפיה