פוריות+ מיטת תינוק

דיון מתוך פורום  פנג שווי

15/03/2009 | 15:29 | מאת: אני

ברגעים אלו ממש הכרתי את האתר שלך, ממש נפלא. שאלתי היא לעניין חדר השינה , בתי ישנה עימנו במיטתה (לא תמיד) המיטה בכיוון נדלת וצמוד לה השירותים, לפי הבנתי צריך לסגור אלת כל הדלתות ולהרחיק את המיטה מהשירותים? יש עד דבר שניתן לעשות? בתי אנה ישנה טוב במיטתה ורק שעוברת למיטתו היא ישנה. ועוד משהו, בעניין פוריות בחדר השינה שלנו תלינו תמונה של גבר ואישה שאני הכנתי בצבע חום. מה עוד ניתן לעשות לשם פוריות? תאריך לידה שלי 2.9.74 בעלי 29.05.68. אודה על תשובתך. אתר מדהים יש לך.

לקריאה נוספת והעמקה

היי אני, קודם כל תודה על הפירגון. אני שמחה שאת ניהנת. נתחיל עם הכיוונים התומכים. הקוואה שלך = המספר המסמל את הכיוונים התומכים בך = 7: הצלחה גדולה = צפון מערב, בריאות = דרום מערב, זוגיות, מערכות יחסים ורומנטיקה = צפון מזרח, כללי ולימודים = מערב. הקוואה של בעלך = 2, והכיוונים - עם אותן כותרות: צפון מזרח, מערב, צפון מערב, דרום מערב. כלומר - כדאי להפנות את ראש המיטה אל אחד הכיוונים הללו, ואת הפנים, בזמן שע?רים - גם כן אל אחד מהם - כמו למשל כאשר יושבים מול הטלוויזיה. לגבי התינוקת. כאשר היא ישנה במיטה העומדת מול דלת הכניסה, באמת כדאי מאוד לסגור את הדלת. אחרת היא ישנה במקום עם זרימת אנרגיה חזקה. לגבי הצמידות לשירותים - אכן חשוב להרחיק את המיטה, או - אפשר לתלות מראה הפוכה (פניה יופנו לכיוון השירותים) על הקיר בחדר ליד המיטה. ךלגבי העובדה שהיא אינה ישנה טוב במיטתה, יכולות להיות סיבות רבות, ואחת מהן יכול אולי להיות הצורך שלה לחוש בקירבתכם, דבר שמשרה הרגשת ביטחון. לגבי הפוריות. רמת ההסתכלות הראשונית של פנג שווי מדברת על כך שהצד הדרום מערבי מסמל את 'אמא אדמה' המאופיין ע"י אלמנט האדמה. מרמת הסתכלות זו אוכל להמליץ לך לשים באזור זה פסל המסמל פוריות והעשוי מחמר/קרמיקה/שיש. התמונה שציירת טובה לתמיכה בזוגיות. אולם אין לי אפשרות להמליץ לך על משהו משמעותי יותר מבלי שאבחן את האנרגיות הקיימות במקום. בהצלחה! ערב טוב, חמדה אגב, כתבתי מאמר בנושא טיפים לחדר ילדים אותו את מוזמנת לקרוא בלינק הבא: http://www.talor-fs.com/PAGE7.asp (העתיקי והדביקי בשורת הכתובת)

16/03/2009 | 22:07 | מאת: אני

תודה על תשובתך. בכדי להיות בטוחה בדברים אתארלך את המיקום בחדר שינה. צד ימין ישנו חלון גדול - חלון מרפסת לידו ישנה שידה והמיטה בחלקה הגדול מול הקיר ורבע ממנה מול הדלת בצידה השני של המיטה ישנה שידה נוספת וממול הדלת מיטת התינוקת הנפלאה שלנו. מעל המיטה קיימת תמונה. מקווה שהבנת את הסדר בחדר השינה. לא הבנתי מה רשמת כאשר רשמת "ואת הפנים, בזמן שע?רים - גם כן אל אחד מהם - כמו למשל כאשר יושבים מול הטלוויזיה. אני ממש מודה לך על תשובתיך. זה ממש יכול לעזור לנו בפוריות וזוגיות. ושוב תודה לך.

מנהל פורום פנג שווי